Reklamacije
REKLAMACIJE ZA KUPOVINU PUTEM WEBSHOPA
Meridian nautika d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke prodane robe sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Reklamacije za proizvode kupljene u webshopu podnose se pismeno e-mailom
Postupak:
- fotografirati proizvod, pakiranje
- pobliže fotografirati oštećeni dio proizvoda
- fotografije, račun i opis proslijediti putem e-maila
Rok za podnošenje reklamacija - prigovora na kupljene proizvode je 15 dana od primitka proizvoda.
Ako kupac utvrdi materijalni nedostatak kupljene robe, neispravnost ili oštećenje koje nije posljedica nepažljivog rukovanja i korištenja proizvoda, već posljedica tvorničke greške, Prodavatelj omogućava kupcu podnošenje pisanog prigovora putem e-maila, poštanskim putem ili dolaskom u trgovinu.
Za pokretanje postupka reklamacije potrebno je predočiti račun.
E-mail za reklamacije reklamacije
Prodavatelj je na prigovor obavezan odgovoriti u pisanom obliku putem elektroničke pošte u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Nakon primitka Prodavateljevog odgovora na prigovor, u slučaju odobrenja prigovora, kupac vraća kupljeni proizvod na prodavateljevu adresu, a Prodavatelj kupcu u slučaju webshop kupovine dostavlja ispravan proizvod na kupčevu adresu, a u slučaju kupovine u trgovini vrši zamjenu oštećenog proizvoda ispravnim proizvodom.
Adresa za povrat reklamiranih proizvoda:
Meridian nautika d.o.o.
Mate Vlašića 24 A
52440 Poreč.