Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!

Česta pitanja

  1. Dodaj u košaricu
  2. Vidi košaricu
  3. Ako su u košarici svi proizvodi koje želite kupiti kliknite na gumb ”Nastavi kupovinu
  4. Možete nastaviti bez registracije unosom email adrese  i klikom na gumb ”Nastavi kao gost
  5.  Ako ste registrirani prijavite se ili se registrirajte prema vašem izboru
  6. Ispunite osnovne osobne podatke za račun i dostavu proizvoda
  7. "Odabir načina dostave i plaćanja"
  8. Obavezno potvrdite prihvaćanje uvjeta poslovanja klikom u polje ispred poveznice  ”Potvrdi kupovinu
  9. Odaberite način plaćanja i način dostave te provjerite ispravnost upisanih podataka
  10. Za kartično plaćanje bit ćete preusmjereni na stranicu T-PayWay (virtualni POS sustav koji predstavlja samostalnu uslugu autorizacije i naplate putem interneta uz maksimalnu sigurnost online plaćanja i autorizacije kreditnih i debitnih kartica za web prodajna mjesta)
  11. Na vašu e-mail adresu stići će potvrda o učinjenoj transakciji.
PLATNI NALOG

Kupac e-mailom prima dokument za plaćanje temeljem kojeg izvršava transakcijsko plaćanje nalogom na račun.
Po evidentiranoj uplati na našem računu, proizvode šaljemo na dostavnu adresu kupca.

POUZEĆEM

Plaćanje gotovinom kod isporuke paketa ili kartično službenom GLS dostavljaču.

KARTIČNO

Ispunjavanjem priloženog obrasca i autentifikacijom plaćanja izabranom karticom putem T-PayWay servisa.

MOGUĆNOST PLAĆANJA U RATAMA

Minimalni iznos računa za plaćanje u ratama 106,18 € 

Plaćanje u ratama moguće je isključivo u Webshopu karticama ZAB-e i PBZ-a
U trgovini nije moguće plaćanje u ratama.

• Maestro i Visa (PBZ) - do 12 rata
• Visa Premium (PBZ) - do 6 rata
• Master i Visa (ZABA) - do 12 rata

PAYPAL

REKLAMACIJE ZA  KUPOVINU PUTEM WEBSHOPA

Reklamacije za proizvode kupljene u webshopu podnose se pismenim putem.

Postupak:
• Fotografirajte proizvod, pakiranje, pobliže fotografirajte oštećeni dio proizvoda
• Fotografije, račun i opis proslijedite putem maila

 

REKLAMACIJE ZA  PROIZVODE  KUPLJENE  U TRGOVINI

Reklamacije za kupovinu u trgovini podnose se osobnim dolaskom u trgovinu.

Reklamaciju za proizvode kupljene u trgovini možete poslati (uz priloženu kopiju računa) i poštom na adresu:
Meridian nautika d.o.o.
Mate Vlašića 25 A
52440 Poreč

Zamjena proizvoda za odobrene reklamacije za kupovinu u trgovini, vrši se isključivo na našem prodajnom mjestu Meridian Camping & Outdoor Shop Poreč.

Ovdje možete preuzeti ponuđene dokumente:

  1. Obrazac za jednostrani raskid ugovora


Plaćanje u ratama moguće je isključivo u webshopu.

Minimalni iznos računa za plaćanje u ratama 106,18 €

PLAĆANJE U RATAMA BEZ KAMATA  (samo karticama ZABA i PBZ)

  • Visa (PBZ i ZABA) - do 12 rata
  • Maestro (PBZ) - do 12 rata
  • MasterCard (ZABA) - do 12 rata
  • Visa Premium (PBZ) - do 6 rata
  • American (inozemne banke izdavač kartice) - do 6 rata
  • Obročno plaćanje - karticama PBZ-a i ZABA-e
  • Obročno plaćanje - minimalni iznos 106,18 € 
Obročno plaćanje isključivo u webshopu, u trgovini nije moguće plaćanje u ratama.

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje? Pošaljite nam upit