Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!
Reklamacije

Reklamacije

REKLAMACIJE ZA KUPOVINU PUTEM WEBSHOPA

Reklamacije za proizvode kupljene u webshopu i trgovini podnose se pismenim putem ili osobnim dolaskom u trgovinu.

Postupak:

  • fotografirati proizvod, pakiranje
  • pobliže fotografirati oštećeni dio proizvoda
  • fotografije, račun i opis proslijediti putem maila

 

Reklamacije možete prijaviti i osobnim dolaskom u trgovinu od ponedjeljka do petka od 9 do 16 sati.

Reklamaciju za proizvode kupljene u trgovini možete poslati (uz priloženu kopiju računa) i poštom na adresu:
Meridian nautika d.o.o.
Mate Vlašića 24 A
52440 Poreč

Zamjena proizvoda za odobrene reklamacije za kupovinu u trgovini, vrši se isključivo na našem prodajnom mjestu Meridian Camping & Outdoor Shop Poreč.


REKLAMACIJE - PRIGOVORI na proizvode kupljene u Webshopu Meridian

Meridian nautika d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke prodane robe sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima.

Rok za podnošenje reklamacija - prigovora na kupljene proizvode je 15 dana od primitka proizvoda.

Ako kupac detaljnim pregledom proizvoda utvrdi materijalni nedostatak kupljene robe, neispravnost ili oštećenje koje nije posljedica nepažljivog rukovanja i korištenja proizvoda, već posljedica tvorničke greške, Prodavatelj omogućava kupcu podnošenje pisanog prigovora putem klasične pošte ili putem elektroničke pošte.

Preduvjet za pokretanje postupka reklamacije jest predočenje računa i pismeno očitovanje. Kupac može podnijeti pisani prigovor (priložiti fotografije oštećenja i opis kvara) uz predočenje skeniranog računa putem elektroničke pošte: reklamacije

ili u papirnatom obliku putem klasične pošte.

Prodavatelj je na prigovor obavezan odgovoriti u pisanom obliku putem elektroničke pošte u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Nakon primitka Prodavateljevog odgovora na prigovor, u slučaju odobrenja prigovora, kupac vraća kupljeni proizvod na prodavateljevu adresu.

Adresa za povrat reklamiranih proizvoda:
Meridian nautika d.o.o.
Mate Vlašića 24 A
52440 Poreč.

Troškove vraćanja i ponovljenog slanja proizvoda za odobrene reklamacije-prigovore plaća Prodavatelj.

Neadekvatno pakirani proizvodi koji su se iz tog razloga oštetili u transportu tijekom povratka prodavatelju, vratit će se kupcu bez obveze primitka paketa. Neadekvatnim pakiranjem smatra se ono pakiranje koje ne štiti proizvod od mogućih lomova, kidanja, prljanja, prokišnjavanja, udaraca koji mogu prouzročiti udubljenja u proizvodu, ogrebotina i drugih oštećenja u transportu.